fredag, december 14, 2012

what i've done...

det ekar fortfarande rätt tomt här. förutom kalenderluckorna som jag öppnar var dag, ni har väl inte missat dom?! imorgon kommer en söt en!
vad har jag gjort då? förutom jobb så har jag:

haft besök av den här sötnöten och hennes vackra mamma - äntligen fick vi till en träffis!

fotat ett annorlunda bröllop och svurit över mörkret - hög iso ger gryniga bilder, men vi leker att det ska se lite gammaldags ut, visst?!

blivit bjuden på jullunch på strampen av mm-chefen, firat (tillsammans med några andra) att jag tjänstgjort där i 1o år. nästa torsdag får jag mitt ansiomerkki, vad det nu heter på svenska (tjänstemärke?!) i samband med jullunchen på jobbet.

fått mitt första julkort, gjort av min farbrors fru. snyggt, visst!?

och idag möttes jag av det här i postlådan - ännu en överraskningsvinst från en tävling jag glömt att jag deltagit i!

it's been a good week, and it ain't over yet!
hur har er vecka varit hittills?