torsdag, september 27, 2012

hur ni gissade

somliga av er tänkte inte riktigt logiskt när ni fick mig till ungefär lika storlek varje år. fotona är alltså tagna -81, -82, -83 och -84 (som det framgår av tavlorna), när jag var 1, 2, 3 och 4 år gammal. och precis som barnen nuförtiden så växte jag till mig lite från år till år!


men här har ni mig alltså:
fotot uppe till vänster, där var jag lite på ett år, i blå klänning, rödgråten i famnen på min fasters gamla skolkompis.
fotot uppe till höger var jag lite sur tror jag bestämt - kanske jag inte gillade pojkarna bredvid mig? kolla förresten in frisyr- och klädmodet då 9o% hade mancesterhalarbyxor och pannlugg var väldigt hett!
fotot nere till vänster, ja där var jag nog lite stolt som fick hålla skylten!
fotot nere till höger, där hade jag på mig en tröja straight from the us of a (visst mamma?!)

några av er gissade helt rätt: jenny, cilla, michaela och madicken samt kim via fb-mail. ni andra var lite ute och cyklade och koncentrerade er inte på årtalen på tavlorna. men duktigt gissat av er fyra - jag drar en vinnare till ett överraskningspris imorgon, so stay tuned!