onsdag, augusti 08, 2012

måste. hålla. ut.

två dagar jobb kvar (imorgon 8-15 och fredag 7-13) innan semestern. den efterlängtade och välförtjänade semestern. håller tummarna att ryggen håller, för ikväll har den verkligen ropat efter panacod. men jag vägrar ta medicin.
hur det blir under flytten sen är en annan femma, då får jag troligtvis proppa magen full med piller för att kunna göra något. eller så står jag bara där och pekar och domderar och säger var skåpet ska stå.

imorgon konstens natt. lär dock bli en kort sväng för mig bara. det enda jag känner att jag måste se är förstås artisticas hårshow. sen tar vi det utifrån ryggen, om jag går runt och kollar något annat, eller om jag går hem och lägger mig tidigt.

men som sagt, bara två dagar jobb kvar. sen blir det lomalomaloma...


ps. stort tack till alla era hjälpsamma kommentarer här!